Creare Magazin online optimizat SEO

Creare Magazin Online Optimizat SEO Pentru Google

Crearea unui magazin online optimizat SEO iti ofera oportunitatea de a ajunge mai rapid la segmentul de piata dorit, castigand mai multi clienti.

Crearea unui magazin online ofera solutii complete de comert electronic, oferindu-va posibilitatea dezvoltarii propriei afaceri si cresterea vanzarilor companiei pe care o reprezentati.

Avantajele unui magazin online in comparatie cu unul traditional:

  • nu trebuie sa platesti chirie pentru prezentarea marfii/serviciilor;
  • poti sa castigi mai multi clienti, deoarece mediul online nu tine cont de localitate.

Ai nevoie de:

  1. Produse sau servicii
  2. Un site web prietenos
  3. Un plan de marketing online solid

è daca la primul aspect trebuie sa te gandesti tu, cu celelalte doua te putem ajuta noi. Tot ce trebuie sa faci e sa ne contactezi.

Aceasta metoda este folosita pentru un magazin virtual care prezinta o baza de produse sau servicii din care se poate alege achizitionarea unuia sau mai multor produse/servicii pe baza unui filtru de cautare.

Clientii pot analiza si cerceta orice articol sau serviciu de pe website deoarece sunt la dispozitie in varianta virtuala si sunt disponibile oricand pentru a fi comandate sau achizitionate.

Acest tip de magazin online se adreseaza companiilor care au un numar nelimitat de produse sau servicii si unde sunt necesare organizari pe categorii si filtre de cautare.

Daca te-ai hotarat si vrei propriul tau magazin online uite ce trebuie sa faci:

  1. Alege produsele sau serviciile pe care vrei sa le vinzi. Un sfat important in aceasta etapa este sa alegi cu grija, iar daca ai deja o afacere trebuie sa analizezi in mod realist daca respectivul produs poate fi vandut online sau nu, deoarece unele produse au trecere mai mare pe piata online, in timp ce altele se vand mai bine daca sunt vazute si/sau probate.
  2. Cauta o nisa. Daca exista mai multe magazine online care vand acelasi lucru sau serviciu ca si tine, trebuie sa vezi cum te poti tu diferentia de competitie.
  3. Este timpul pentru un plan de afaceri. Inainte de a-ti deschide magazinul online, creeaza un plan de afaceri detaliat, care sa contina toate intentiile tale, investitiile, produsele/serviciile pe care urmeaza sa le vinzi. Vezi care sunt costurile si daca te incadrezi in bugetul disponibil, daca nu, fa rost de investitii. Principalii factori pe care trebuie sa ii iei in considerare sunt: costurile de productie, costurile de transport, taxele, plata angajatilor (daca vei avea nevoie), costurile pentru realizarea site-ului, cumpararea si intretinerea domeniului.
  4. Crearea propriului magazin online. Trebuie sa iti cumperi un domeniu si sa alegi pe cineva sa ti-l administreze. Crearea propriu-zisa a site-ului este partea cu care SEO Maxim te va ajuta la cele mai bune preturi (https://www.seomaxim.ro/contact).
  5. Alege modalitățile de plata si pe cele de transport. Acest aspect poate juca un rol esential in atragerea clientilor, deoarece pretul transportului sau rapiditatea livrarii produselor reprezinta un criteriu important pentru client intre a alege sa mearga pana la magazin sa cumpere respectivul produs sau sa il comande online de pe site-ul dumneavoastra.
  6. Nu uitati ca publicitatea este cheia succesului. Aceasta etapa va fi una permanenta, deoarece trebuie sa iti faci publicitate pentru a avea succes. Una dintre cele mai ieftine si eficiente modalitati este Social Media.

Te-ai decis?! SEO Maxim te poate ajuta si indruma pe tot parcursul procesului de dezvoltare. Contacteaza-ne!

Functionalitatile unui magazin online

  1. Crearea identitatii vizuale pe internet

    • Creare Logo (Daca nu exista) in format Vectorial sau Normal
    • Definire culori complementare
    • Alegerea unui template sau crearea lui de la 0
    • Integrarea culorilor complementare prin crearea unei teme de tip Custom CSS
  2. Definirea functionalitatilor care apar in zona vizila de pe site

    • paginile din header: acasa, despre noi, contact
    • paginile din footer: link-uri, politica de confidentialitate
    • continutul paginii principale: titlu pagina, continut pagina
    • continutul paginii de contact: date de contact, formular de contact, harta google maps
    • continutul fiecarei pagini secundare
    • structura paginii de categorie de produse
    • continutul paginii de produs
    • definirea filstrelor de cautare
    • structura paginii de rezultate de cautare
    • structura meniului de navigare al utilizatorului logat. De exemplu: Datele mele, Comenzile Mele, Produse Urmarite, Facturile Mele etc.
  3. Definirea functionalitatilor din zona de administrare a site-ului

    • administrare useri si drepturi pentru fiecare user
    • administrare continut de pagini cu optimizare SEO automata
    • administrare parti speciale din pagini cum ar fi: numarul de telefon, un anumit text intr-o anumita zona a site-ului etc.
    • administrare categorii de produse
    • administrare produse
    • administrare comenzi
    • administrare stocuri
    • administrare livrari